The Darlings

27.8.11

Neither Hater, Nor Lover

*entry ini ditulis selepas membaca blog luqiee. so. ah. the words, kalau nak baca, baca jelah*


Salam Pra Aidilfitri

wowweee dah siap semua kuih? rumah dah kemas? baju raya dah gosok? well well aku tak buat semua tu sebab tahu ini raya BUJANG. eventho aku balik kampung Texas (Texas je pun kampung aku, takde tempat lain.) tapi semua-semua tu haruslah aku tak buat. kalau bab kemas rumah outsource je pada adik bujang aku tu. apa guna dia ada kan? takkan makan tido je herlooow~

so aku tatau la kalau korang dah dapat informasi dari sesapa atau korang sendiri yang dah baca di SARKASIS pasal dua entry aku yang diserang cacing-cacing haters. cacing ke? atleast cacing berjasa la jugak untuk degrade sampah whatsoever. babi pun ada guna jugak especially dalam pembuatan chewey jellies. kahkah! okey bukan nak menganjing apa tapi kita semua pernah makan (produk)babi apa kan?

so aku sebenarnya bersarka tentang makhluk meleis yang aku gelar The Taksubers. dua entry aku bolehlah korang baca kat sini. mind to recide Syahadah first la kalau korang takut terpesong akidah. 


okey, okey aku jelaskan satu-satu since meleis like you and me memang suka disudu ke mulut. Aurah ditujukan kepada mereka yang kata hijab moden dan stylo itu TIDAK MENUTUP AURAT dan aku pernah teraca komen seseekor makhluk tuhan bergelar manusia (LET ME REMIND YOU MANUSIA MUDAH LUPA, tercatat dalam Al-Quran bukan aku sengaja sebut) yang kata: nak tutup aurat, tutup jelah, buat apa nak ikut-ikut style ni? 
satu pertanyaan pada kau, aku rasa kau perempuan lah. atau lelaki yang jenis memang tak pandang perempuan skirt pendek yang lalu depan mata: ADAKAH KAU MASIH GUNA KERETA LEMBU? sebab, nak bergerak sana-sini gerak jelah. kereta lembu pun cukup apa, tak payah nak beli kereta lain contoh la dalam konteks kemampuan kewangan kau, katakan MyVi. dan dengan perumpamaan ni aku tinggalkan untuk korang FIKIR SENDIRI. 

kedua. umum (yela, umum yang baca paper mainstream, yang tonton berita la) tahu bahawa kilang advanced material Lynas akan dibina di Kuantan dan mendapat tentangan dari anjing-anjing oops. excuse my french. but you know what i mean kan. dan info-info pelesu disebar melalui akhbar SERBANISTAS, THE Harakah. so dalam islam walaupun aku taklah masuk sekolah agama atau grad dari Yuh Ai Ey, aku secara logik kata yang penyebaran berita macam tu ialah sebuah fitnah. fitnah. FITNAH. dan dalam Al Quran aku bg dalam bahasa Inggeris since meleis sekarang tak faham bahasa sendiri (2:191) yang bermaksud - And kill them wherever you overtake them and expel them from wherever they have expelled you, and fitnah is worse than killing.
dalam bahasa Al-Qurannya berbunyi: Al-fitnatu ashaddu minal qatl. again, aku tinggalkan korang sendirian untuk fikir. 

dan untuk haters yang serang aku secara peribadi. jom layan ctrl+prt sc 

Klik sekali lagi untuk inzaaalll!


So cute calling me Kelly. nampak sangat kau adalah orang yang kenal aku secara personal. ex classmate aku, maybe?

wah and now calling me sial and mak bapak tak ajar? wah, kau sapa, posing as GOD judging people?


ya...selalunya org mengaku kacak ni muka dia huduh. dah la huduh perangai nauzubillahi minzalik. wah pandai bahasa arab pula aku hari ni.

okey, okey last! ni siap posing as AKU! wah, dah jadi retis la aku ada org menyamar kan? pathetic la kau. kesian.

 wahh haha! satu pesan aku pada Anonymous sekelian. 
kalau nak serang aku, plis la jadi a true MAN atau WOMAN. letak la URL blog kau sendiri. atau nama penuh sekali dengan IC. ni tak, dengan TAK BERKONEKnya kau menyamar aku atau jadi Anon. 


dah la. nak kemas rumah. bai.





14 comments:

.drakula. said...

lu kelas aku suka org yang jujur tetapi ada cukup sumber utk ditempelak semula...aku suka sangat dengan org yg taksub kepada Al-quran!


selamat hari raya...:)

Clarky Afif said...

tengs ehiehiehi...
aku pun suka org taksub melulu ni. boleh bhan bila diorg ada weak point.

Anonymous said...

butthurt much?

clarky said...

no, babe.

beer's on me. if u know me then u know where to find me (:

. said...

for what kalau nak komen kena letak url blog, nama penuh, ic semua tu? apa efek? perlu sangat? nak baca komen atau nak bermusuh? kah kah kah.

clarky said...

takde berannnn?

takde balls.

Anonymous said...

omg, me got balls? snce when do you know im boy or girl? kah kah kah. kenal sangat kau kelly, mana kau tinggal, belajar mana, dalam kelas rapat dengan siapa. kah kah kah. in your face. sudah2 la dengan perangai bongkak kau. sape lagi nak tegur kau kalau bukan membe. nuffsaid.

Clarky Afif said...

membe?
bahahah! kau lawak dol.
pasal balls. kau memang tak faham sarcasm kan. kau tak faham wordplay kan?

kau tak cukup faham aku lagi. skang kau dah tegur aku.

then what? nak aku buat press conference mintak maaf kat serbanistas? kat the taksubers?

kau nak ape?

Anonymous said...

nak ape? bahahah! kau lawak dol. who cares.

*macam la kau sorang yang sarka much. aku pun grill jugak kat situ derr. dah la. jgn bongkak sgt lepas ni. peace be upon you. maaf batin. =)

Clarky Afif said...

aw...i smell jealousy hahah

kesian kau.

BABYBOO said...

uish haiwan ternakan mne yg jeles ngn ko ni kelly oi?? gila keji...depa ni xde akhlak kot ikut suka org la nk coret2 apa kat blog yg depa ni dgn tanpa otaknya menyibuk2 knp? xde keje atau sengaja mencari perhatian..

plz la xde sape pun nk bg perhatian hahahahaahah!

Clarky Afif said...

aku sayang kau haha! muah skeeeet!

muah

BABYBOO said...

ahahahha ko mmg layak kena syg aku okeh~ teman sebas sekolah dlu hahahahahha pakcik arshad!

Clarky Afif said...

hahah! pak chad ada lagi kot lalu lalang sini! :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...