The Darlings

5.1.11

Sebungkus Bom Dihantar Ke Rumah

haluu yuolls!

ah, petang semalam aku terkejut kerana van Poslaju sampai ke rumah. encik pos-laju-men beri aku sebuah kotak berbungkus hitam dengan plastik adidas. setelah menurunkan otograf ke borang penerimaan, aku pun pegang dengan berhati-hati. sebelum ini aku dah dapat ugutan dah dari seseorang melalui SMS, YM dan panggilan telefon. orang yang ugut aku juga membuat jenayahnya melalui emel.

aku tertanya-tanya juga. siapakah? apakah? (bom la ni, tak syak lagi) mengapa bah kau berubah? mesti ni dari salah seorang musuh bisnis aku. atau mungkin Persatuan Bekas Teman-teman Lelaki Clarky yang kumpul duit beli bom dan hantar kepada aku. 

Kot ye nak hantar bom bungkus dengan kertas corak vintage, plis!

cuak gila!

okey faiiin, aku buka dengan berati-hati. chef lecturer aku pernah kata, kena selak slow-slow dan jangan gelojoh. hiks hiks! okey itu tips malam pertama katanya. tapi aku dah banyak kali ikut tips beliau tu mana asingkan filet ikan dari tulang hahahaha! baik, kembali pada bungkusan misterius tadi.

aku selak slow-slow. plastik adidas dibuang. ada kotak biru di dalamnya. dengan penuh berhati-hati like never before, aku hulur tangan dan jauhkan muka sejauh mungkin. at lest kalau meletup pun muka okey. aset ooh selain yang itu bersaiz 40E. hihi!

lalu......ternampak....

.
.
.
.
.
.
.
Adidas Superstar CB


 DA BOMB LAHH!

aaaaaaaaawwwh~ ain't those cute?
hihi, thanks to Mosh a.k.a Kyrie Yusof sebab sponsor hadiah menulis untuk Kap-sule #3 Blood Theme di KAPASITOR.NET. theyolls ada banyak peraduan menulis sekarang ni. keahliah adalah PERCUMA dan yuolls boleh join. hadiah best-best pula tu! jom join KAPASITOR!

iklan. hiks!

5 comments:

Anonymous said...

o em gee.smart syial kasut tu. urrgh

Clarky Afif said...

harhar!
kena cari penaja la.
datin mana kau nak? aku ada kontek hihi

Anonymous said...

hihi. aku nak datin siti nurhaliza, bole?

Inche gabbana said...

-____-"

clarky said...

matahari: kau kena bayar juta2 la kat datuk K ahahaha

gabbana: ouh kenapaaaa???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...