The Darlings

3.8.11

Sedang Ingin Bercinta


wacceh tajuk tatahan!
alkisah...ahem.

korang pernah rasa sesuatu dalam jiwa bila jumpa seorang mamat/minah yang pada korang amat menarik tertarik debom? pernah korang rasa dalam hati yang korang nak hidup menghepikan dia dan hopefully dia rasa yang sama?


HAH! tu lah yang aku rasa sekarang
*sengih lebau*

pada aku dia bukan saja menarik tertarik debom pada pandangan mata tapi juga dalam hati aku kata cenggitu
awwwhhhs!

tolong boleh?
doakan supaya hasrat aku yang ini kesampaian?


thanks.
sayang korang juga hue hue hue




4 comments:

LUNA said...

hamboi. kemain kau ek. wish u luck!

clarky said...

LUNA: tu la deactivate la lagi fesbuk. kan dah takleh tengok sape jejaka hemsem ittew~

Lucifer said...

amin. hue hue hue.

Clarky Afif said...

Luc: kahkah! amiin :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...