The Darlings

5.3.11

Malam Hujung Minggu Gaya Loser

hai. selamat malam hujung minggu.

apa yuolls buat malam-malam begini? esok ahad. kalau stayup sampai subuh pun okey kan?

ye aku loser doooe..aku tak pergi clubbing, tak lepak mamak. so apa aku buat untuk jadikan malam ini sehangit malam-malam biasa?

1. meniarap atas katil, cuba untuk tulis sesuatu. sesuatu tu maksudnya novel cinta melayu klise. bukan novel cerita misteri atau perubatan Islam Asyraf Muslim.


2. bakar puding roti. puding ni aku buat jam 9 malam. haha.



3. blogging
yeah..yeah...

esok buat apa? ntah. teruskan plan menakluk bumi kot.

8 comments:

luna said...

best nye pandai masak



buang word verification tu boleh ngak? lecey ler der

MATAHARI said...

aku curious,



selama ni,



header atas tu kambing ke cendawan?

Clarky Afif said...

luna: eh kurasa dah buang. lom eh? nyampah kan? eee...

MATAHARI: kambing. konfem. :p

skandaLdariLangit said...

header tu comel nak mampus. tapi pelik juga comel sampai mampus.

comel sangat.

dan itu nampak sedap sangat.

Clarky Afif said...

skandal: tengs baidewey haha.
sedapppp nanti aku share resipi occay?

Encik Psychopath said...

sedap tu. asah kan skill tatkala kebosanan. nescaya berbaloi.

Clarky Afif said...

encik psychopath: pisau pun nak kena asah jugak. ngehehe :p

mE said...

haha...aku pung....tapi lagi best..membuta sambil layan novel :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...