The Darlings

3.3.11

Stealing The Spotlight

malas. itu yang aku rasa lah.

malas berebut spotlight dengan orang. kamon. buat sakit hati sendiri kan, youlls? bila sakit hati tu mulalah mencarut kan, yuolls? dapat dosa dah.

apa kata kalau lepaskan aje. takyah berebut. kau nak spotlight tu? kau berdiri lah tengah-tengah. depangkan tangan. buka kepak. tunjuk pada audiens bahawa kau menang. aku tak nak menang macam tu ke? uuii femessss kalau menang macam tu. semua orang tepuk tangan. semua orang puja. tak nak ke? naah. kalau setakat menang undi SMS tak payahlah. buat malu orang kampung je.

sekarang aku bagi spotlight tu kat kau. sengihlah. jeritlah.

"aaawww ai menang, ai menang! ai kalahkan Clarky yuolls! lihatlah dunia!!!"

tepuk tepuk tepuk tepuk tepuk tepuk

but..will your winning backfires you. dahling?

enjoy this 5:09 of full life's bittersweetness.

di di di di di di di lalala lalala lalala lalalalala di di di di di di di di di di di lalalala lalalalala



p/s: i do mean SPOTLIGHT, fucker. not you.

4 comments:

MATAHARI said...

HAPPY TREE FRIENDS!!!!!!!!





flippy flippy tu aku.

Clarky Afif said...

haaa..comel sadis. kinky!!

Dark Half said...

let's die in a spotlight like kurt..wuuhuu

Clarky Afif said...

dark half: tu baru betul. alang2 kejar fame kan biar mati femes.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...